⛳️ ALLE KAN BLI MED: TEXAS SCRAMBLE 2-MANNS TURNERING! ⛳️
Har du lyst på en gøy, sosial og uhøytidelig dag på golfbanen? Lørdag 6. juni kl. 11:00 inviterer vi i Karmøy Golfklubb til Texas Scramble for 2-mannslag!
Dette er turneringsformen der alle kan glitre, uansett om du er helt fersk eller har spilt i mange år. Her spiller vi på lag, hjelper hverandre, og har det gøy underveis!
Ingen makker? Ikke noe problem! ???? Du kan melde deg på sammen med en venn, partner eller familiemedlem. ???? Går du solo? Meld deg på alene, så setter vi sammen lag. Dette er en perfekt anledning til å bli kjent med andre golfere i klubben!
Kort oppsummert: ???? Når: Lørdag 6. juni kl. 11:00 ???? Spilleform: Texas Scramble (2-mannslag) – lav terskel og mye moro! ???? Hvem passer det for? Absolutt alle!
Sikre deg plass allerede nå – påmeldingen er åpen i GolfBox!
Velkommen til en herlig dag på Karmøy Golfklubb! ☀️????️♂️????️♀️